Categorie
E-commerce
Platformen
Jaar
2025
Categorie
E-commerce
Platformen
Jaar
2025
De droom
Omniair had een innovatief product, maar moeite om het te vertalen naar pakkende content. De boodschap was niet direct duidelijk voor de consument, en advertenties haalden niet het gewenste bereik of conversiepercentage.
Omniair had een innovatief product, maar moeite om het te vertalen naar pakkende content. De boodschap was niet direct duidelijk voor de consument, en advertenties haalden niet het gewenste bereik of conversiepercentage.
Ons plan
We ontwikkelden een creatieve strategie gericht op social proof en herkenbaarheid.
Door het inzetten van UGC-video’s met duidelijke probleem-oplossing hooks en visuele bewijsvoering (voor/na shots), konden we het vertrouwen van de doelgroep snel winnen.
Onze campagnes waren opgebouwd uit drie lagen (TOF, MOF, BOF) en gericht op snelle herkenning in de eerste 2 seconden van de video.
We ontwikkelden een creatieve strategie gericht op social proof en herkenbaarheid.
Door het inzetten van UGC-video’s met duidelijke probleem-oplossing hooks en visuele bewijsvoering (voor/na shots), konden we het vertrouwen van de doelgroep snel winnen.
Onze campagnes waren opgebouwd uit drie lagen (TOF, MOF, BOF) en gericht op snelle herkenning in de eerste 2 seconden van de video.
Het resultaat
0K+
Bestellingen
0%
Terugkerende klanten
0K+
