OMNIAIR

Van onbekend product naar trending merk op TikTok

OMNIAIR

Van onbekend product naar trending merk op TikTok

Categorie

E-commerce

Platformen

Jaar

2025

OMNIAIR

Van onbekend product naar trending merk op TikTok

Categorie

E-commerce

Platformen

Jaar

2025

De droom

Omniair had een innovatief product, maar moeite om het te vertalen naar pakkende content. De boodschap was niet direct duidelijk voor de consument, en advertenties haalden niet het gewenste bereik of conversiepercentage.

Omniair had een innovatief product, maar moeite om het te vertalen naar pakkende content. De boodschap was niet direct duidelijk voor de consument, en advertenties haalden niet het gewenste bereik of conversiepercentage.

Ons plan

We ontwikkelden een creatieve strategie gericht op social proof en herkenbaarheid.
Door het inzetten van UGC-video’s met duidelijke probleem-oplossing hooks en visuele bewijsvoering (voor/na shots), konden we het vertrouwen van de doelgroep snel winnen.
Onze campagnes waren opgebouwd uit drie lagen (TOF, MOF, BOF) en gericht op snelle herkenning in de eerste 2 seconden van de video.

We ontwikkelden een creatieve strategie gericht op social proof en herkenbaarheid.
Door het inzetten van UGC-video’s met duidelijke probleem-oplossing hooks en visuele bewijsvoering (voor/na shots), konden we het vertrouwen van de doelgroep snel winnen.
Onze campagnes waren opgebouwd uit drie lagen (TOF, MOF, BOF) en gericht op snelle herkenning in de eerste 2 seconden van de video.

Het resultaat

0K+

Bestellingen

0%

Terugkerende klanten

0K+

Volgers op social media